پست ارسالی

خرید بک لینک

به خدا گفتم:
بیا جهان را قسمت کنیم

آسمون واسه من ابراش مال تو
دریا مال من موجش مال تو
ماه مال من خورشید مال تو

خدا خندید و گفت:
بندگی کن،
همه دنیا مال تو
من هم مال تو..

#حسین_پناهی

پست ارسالی از دوست عزیز***

ممنون

پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 4:37

پرده، اندكي كنار رفت و هزار راز روي زمين ريخت.

رازي به اسم درخت، رازي به اسم پرنده، رازي به اسم انسان.

رازي به اسم هر چه كه ميداني.

و باز پرده فرا آمد و فرو افتاد.

و آدمي اين سوي پرده ماند با بهتي عظيم به نام زندگي،

یحیی نژاد

پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22


با سلام . این وبلاگ توسط دانش آموزان پایه دهم دبیرستان الزهرا شهرستان بجستان زیر نظر دبیر محترم ، سرکار خانم خبازی ساخته شده و هدف از آن :
1 ـ اطلاع رسانی به دانش آموزان در مورد نکات ادبی
2 ـ نوشتن متون ادبی
3 ـ باور کردن خلاقیت دانش آموزان
4 ـ و...
است . امیدواریم نکات و مطالبمان برای تک تک شما مفید بوده و نهایت استفاده را از آن ببرید .

پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22

- دختر گفت: تو آدم خوبی هستی. ولی در زندگی “خوب بودن” به هیچ دردی نمیخورد.- مگر خود ِ تو خوب نیستی؟- من؟ نه اصلا. با همین سن فهمیده ام که مردم وقتی میخواهند بگویند یک نفر خر و بی عرضه است، میگویند “چه آدم ِ خوبی است”- جولیو پرسید : مثلا آیا عموجان ِ تو آدم خوبی نیست؟- به نظر تو اگر آدم خوبی بود پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22

(از زبان دختری که پدری رفتگر دارد.) به نام مناسب ترین واژه ها به رسم محبت،به نام خداصبحی دیگر با صدای خش خش جارو کردنش از خواب برخاستم.امروز هم مثل هرروز از رقیب خودش زودتر بیدار شده بود.رقابتی دوستانه بین دو خورشید؛ خورشید زمینی خانه ما و خورشید آسمان.هر روز قبل از اینکه روشنی روز نمایان شو پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22

باز باران با گلوله / با گوهر های فراوانمی خورد بر بام سنگر / یادم آمد روز دیرینبا تفنگی بر سر دوش / می دویدم در بیابانمی پریدم همچو آهو / می نشستم بر سر جویدور می گشتم ز سنگر / می رسیدم بر سر کوهیادم آمد از دو کوهه / پادگانی بس چه زیبادوستانی شاد و خرّم / راهی رزم شبانهبر لبان ذکر و دعا بو پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22

مامان مهربونم...ای ستاره روشن زندگیم که بودنم به لبخندت گره خورده...بدون که تا دنیا دنیاس،عاشقتم......به نام تک نوازنده گیتار عشق...باز هم دلم گرفته بود و غبار اشک روی چشمانم نشسته بود.من بودم و کوله باری از دلتنگی،یک چهار دیواری که از هر طرف محاصره ام کرده بود و یک پنجره که می توان گفت قبلا تمام د پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22

دنیا جای دل بستن نیست ، اگر دل بستی گویی که بالهایت را بسته ای تا پرواز نکنی و اگر پرواز نکنی اوج نخواهی گرفت و تو برای اوج گرفتن آمده ای و زندگی میکنی …
یادت می آید آن عهدی که با معبودت بستی که نیست جز تو خدایی و نهایت عشق تویی ؟؟؟
حال چه شده که در دلم ناخدایی فرمان میدهد که لنگر را بینداز اینجا کنار ساحل دنیا ؟
پشت دنیا شهریست ، عزم رفتن باید کرد...

کاری از بازدید کننده عزیز← :)

پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22

ﺧﺪﺍﯾﺎ ؛ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺳﺖ ﺧﺎﻟﯽ ﺯﺷﺖ ﺍﺳﺖ ﻣﻬﻤﺎﻧﯽ ﺭﻓﺘﻦ !
ﺩﺳﺖ ﭘﺮ آمده ام …
ﺩﺳﺘﯽ پر ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ، ﭼﺸﻤﯽ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺪ !

...رمضان،ماه مهمونی خدا،ماه بخشایش

به همتون مبارک...

پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22

سلام آقای خوبی ها سلام !!!!!❤• نمیدونم چرا ولی این روزا دلم خیلی بی قرار شده با کوچکترین حرفی دلم میشکنه•• آقا چطور بگم دلم هوای حرمت کرده•• این همه زائر میان 1نفر دیگه من اضافی میکنه برات آقاجـــون•• آقا نکنه بـــــ❤ـــــــه ما پشت کردی زبونم لال•• آرامش ندارم آقا •• من در پناه تو آرام می شوم•• آخر پست ارسالی...

ما را در سایت پست ارسالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22

صفحه بندی